(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

Téged aztán jól "beszerveztek"!

2022. november 02. - kmorsoly

 Vajon hány ember, ismerős, barát, családtag fejében fordult már meg ez a gondolat? Vajon hány ember van, aki nem meri kimondani a szemembe, pedig valójában ezt gondolja a munkámról? Egyáltalán, vajon miért fordul meg elsőre ez a gondolat valaki fejében, aki meghallja, hogy mivel foglalkozom? Miért alakulhatott ki ez az előítélet erről a szakmáról?

 Szerintem sok rossz tapasztalata lehet az embereknek. Sok zaklatás, telefonon hívogatás, online jelölések, meghívások mindenféle csoportokba anélkül, hogy valódi kapcsolatépítés, valódi, személyre szabott infóátadás történne. De sok csalódás is lehet ennek a hátterében. Termékvásárlások, eladósodások, valótlan állítások, hitegetések.

 Cikáznak a gondolataim. De a valódi okokat nem tudhatom. Kevés visszajelzést kapok ezen a téren, nekem pedig nincs semmilyen rossz tapasztalatom és megnyugtatom azokat, akik ismernek és szeretnek, hogy senki nem szervezett be engem, minket sehova, önszántunkból és céllal választottuk magunknak ezt az utat és mi sem szervezünk be senkit sehova!

 Én csupán egy ÉDESANYA vagyok, egy FELESÉG és egy olyan , aki úgy érzi, utat mutathat. Még nem kristályosodott ki teljesen, mi a valódi küldetésem, de azt tudom, hogy a network marketing segítségével bármit képes vagyok megvalósítani és azt is, hogy ezt képes vagyok bárkinek továbbtanítani, aki úgy dönt, hogy velem bizalmat szavaz nekem és velem dolgozik. És igen, sokáig bosszantott és frusztrált, hogy más édesanyák, feleségek és nők nem látják úgy ezt a lehetőséget, ahogy én látom. De ma már nem!

ELFOGADTAM!

 Évek munkája van abban, hogy megtanultam elfogadni, mindenki úgy dönt az életéről, ahogyan szeretne. Nem köteles senki sem úgy tekinteni erre a lehetőségre, ahogyan én tekintek rá. Nem köteles senki sem nyitottnak lenni arra, hogy mélyebben belenézzen abba, mit is rejt ott legbelül, a legmélyén ez az üzlet. Én pedig nem erőltethetem rá senkire azt, hogy lássa azt, amit én látok. Hogy lássa és érezze, hogyan tudná ez a munka, ez az életfelfogás, ez a gondolkodásmód, ez a közösség az egész életét pozitív irányba megváltoztatni!

 Én kizárólag egyvalamit tehetek. Megmutathatom minden nap, hogyan változtatta és változtatja meg az én életemet, a mi életünket ez az általunk képviselt út, hogy aztán azok az édesanyák, feleségek és nők, akik követik a mindennapjaimat, el tudják dönteni, vajon kíváncsiak e arra, mit adhatna számukra és a családjuk számára ez a munka, mint alternatíva.

 Nem hiszek a véletlenekben! Úgy érzem, a legfontosabb küldetésünk az életünk során, hogy nyitottá váljunk azokra a lehetőségekre, amik az utunkba kerülnek, hiszen nem véletlenül teszi elénk az élet azokat. Mi is így tettünk első lépésként. Nyitottak voltunk és 2019-ben részt vettünk életünk első Academy-jén, amiért örökre hálásak leszünk! Ott és akkor Balatonalmádiban a Hunguest Hotel Bal Resort rendezvénytermében kezdtük el valóban elhinni azt, hogy képesek vagyunk bármit elérni az életünkben, ha kitartóan és alázatosan teszünk érte nap mint nap.

https://www.instagram.com/tv/CGrO7umhJxs/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

69828290_2649556971747798_1492992810331144192_n.jpg

 Mikor érezted utoljára, hogy nem a „mókuskereket hajtod” céltalanul, erőtlenül, már már kiégve és fáradtan? Mikor élvezted utoljára úgy igazán azt, amit csinálsz? Mikor érezted azt, hogy SZABAD VAGY?!

 Emlékezz arra a pillanatra, ami utoljára lendületbe hozott és energiával töltött fel!

Hiszem, hogy az a Te utad! Hiszem, hogy abba az irányba érdemes újból elindulnod! 

Ölellek, Orsoly

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kmorsoly.blog.hu/api/trackback/id/tr917968562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása