(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

Anyukák a network marketing világában

...lehetek vajon nagybetűs Anya, sikeres Nő és odaadó Feleség is egyszerre?

2022. szeptember 08. - kmorsoly
“Fiú lesz! Egy anya ezt érzi!”
Valahogy mindig úgy éreztem, ha lesz gyerekem, kizárólag fiú lehet. Nem voltam az a lányos beállítottságú anyuka. Nem tudtam elképzelni, hogy majd babázunk meg sminkelünk, hajakat fonogatunk meg rózsaszín rucikat vásárolgatunk.
image_7694.jpeg Jelentem, lány lett és a világ legboldogabb Anyukájává tett ezzel anno a születése napján ♡︎
Élelmesebb, talpraesettebb és védelmezőbb, mint némelyik fiú. Nem hisztizik, kimondja, amit gondol, és nem igazán cenzúráz (mondjuk ezt az apjától örökölte)
 Mindig is volt egy elképzelésem arról, milyen lesz. Okos, humoros, megbízható, segítőkész, türelmes, illedelmes és hasznos tagja lesz a társadalomnak. (Mondjuk, nem is értem, miből gondoltam, hogy türelmes lesz. Hiszen ez egy öröklött tulajdonság ugyebár...) Micsoda elvárások! Minden szülő ilyen szigorú a még meg sem született gyermekével?!
 Érdekes megtapasztalni, látni, érezni a gyermekeinken keresztül, hogy mennyi mindent viszünk tovább akarva-akaratlanul a felmenőinktől és azt, hogy generációkon keresztül képesek vagyunk hordozni szokásokat, beidegződéseket. Most talán felmerül a kérdés benned, hogy jön mindez az online networking szakmához?!
 Eleinte én sem értettem, miért is kell foglalkoznom önmagammal, a felmenőimtől kapott "ajándékokkal" és azzal, ki is vagyok én valójában. Nem értettem, hogyan fog ez előrébb vinni a munkámban, az életemben, a mindennapjaimban. Szerencsére azóta már megtanultam, hogy nem kell mindig mindent érteni.
Elég, ha megértjük és elfogadjuk, hogy mindig minden a megfelelő időben érkezik az életünkbe!
 Ma már megtanultam és megtapasztaltam, hogy minden esetben az önismeret az alapja a boldogságnak, a sikernek, a haladásnak, a fejlődésnek és hálás vagyok azért, hogy olyan képzéseken vehetek részt a munkám által (halkan jegyzem meg, ingyenesen), aminek látszólag semmi köze a konkrét munkához, mégis az egész életemet alapjaiban változtatja meg és már tudatosabban figyelhetek általa arra, mit adok tovább a lányomnak "útravaló" gyanánt.
 Tudom, hogy manapság rengeteg ajánlat közül választhat egy édesanya, éppen ezért azt javaslom, ha hasonló típusú munka után érdeklődsz, mindig "légy résen"! A network marketing világa nagyon szerteágazó és egyáltalán nem mindegy, kit választasz mentorodnak, milyen céget, csapatot képviselsz.
 Én nem kerestem anno online végezhető munkát, a munka talált rám. Eleinte  csupán csábító volt számomra a szabad időbeosztás, amit Alinka napirendjéhez tudok igazítani. Vonzott a helytől és időtől független munkavégzés, hiszen akkor még külföldön éltünk és kaptam egy reménysugarat arra, hogy majd valamikor hazahozhatom őt a családjához, akiket úgy hiányol. Tetszett az értékrend, amit képviselhetek és az anyagi biztonság megteremtésének gondolata, amivel stabilan megalapozhatom az ő jelenét és jövőjét.
Kíváncsivá tett, vajon lehetek e én is SIKERES, BOLDOG ÉDESANYA, NŐ ÉS FELESÉG EGYSZERRE.
 De mindezt csak úgy tapasztalhattam meg, hogy nyitott voltam, bátor és a saját belső hangomra hallgattam.
Azt súgta: 
Nincs veszítenivalód! Vágj bele!
Hogy mégis mit adott és a mai napig mit ad számomra édesanyaként ez a lehetőség?
meghallgathatod az egyik élő bejelentkezésemben:
https://www.facebook.com/100000805649222/videos/235770571819207/
Ölellek, Orsoly

A bejegyzés trackback címe:

https://kmorsoly.blog.hu/api/trackback/id/tr4317926783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása