(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

Soha többet MLM!

2022. szeptember 22. - kmorsoly

  Az előző írásomban azt ígértem, megmutatom egy napomat online networkerként, de úgy éreztem, erre az infóra most sokkal nagyobb szükségetek van.

 Sok édesanyát látok és ismerek, aki olyan munkát keres, amit napi néhány órában, otthonról  a gyerkőc mellől lehet végezni. Hatalmas előny lehet számukra, hogy ma már sokkal több ajánlat közül válogathatnak, mint mondjuk anno én 11-12 évvel ezelőtt.  De tény és való, azt is látom, hogy ennek nemcsak előnye van.

 Az „online-anyuk“ tökéletesnek tűnő élete sokaknak lehet frusztráló és idegesítő. Olyan igazi „kinyílik a bicska a zsebemben” érzés. Amikor a teli szájjal vigyorgó, kis estélyibe öltözött édesanya meséli a tökéletesen rendezett szobából a kamera mögül, hogy mennyire brutál jó otthonról, gyerek mellől dolgozni szabad időbeosztásban. Te pedig épp most estél át a nappali közepén a legó-hadseregen az egész nap „anyamatricaként” sírdogáló gyermekeddel, akinek épp bújik a legújabb fogacskája és telis tele vagy amúgy is kihívásokkal. Azon tűnődsz, vajon melyik szörnyűbb. Az, hogy délután öt óra van és még pizsamában vagy, vagy az, hogy még rohadtul nem főztél semmit, pedig mindjárt itthon a „ház ura” éhesen, vagy az, hogy már most tudod, hogy ma éjjel sem fogtok egy percet sem aludni.

 Eközben pedig még mindig vigyorog rád a képernyőről „online-anyu”, aki boldog és elégedett és majd jól megmondja, hogyan lesz a te életed is jobb, ha csatlakozol hozzá. Te pedig ettől a lehetőségtől nemhogy jobban éreznéd magad, vagy az a felemelő érzés járna át, hogy mentőövet dobnak neked, hanem még inkább elszomorodsz és még kevésbé értékeled magad.

 A csavar ebben a sztoriban, hogy „anyu a képernyőről” valószínűleg tényleg boldog és elégedett, és valószínűleg tényleg van egy ajánlata számodra, ami megváltoztathatja az életedet. A probléma mindösszesen ott van, hogy túl távolinak és elképzelhetetlennek tűnhet számodra az ő „tökéletesnek tűnő”  élete és a te jelenlegi helyzeted. Ha pedig mégis úgy döntesz, informálódsz és belenézel kicsit közelebbről az „életmegváltoztatós” ajánlatba, hamar kiderülhet számodra, hogy itt bizony termékeket kell tukmálni emberekre, hívogatni kell ismerősöket és üzeneteket kell irogatni ismeretleneknek. Szóval általában jön a csalódás, a rossz tapasztalat és a döntés, hogy:

SOHA TÖBBET MLM!

  A jó hírem az, hogy vannak más típusú online végezhető munkák is és te döntöd el, mi a számodra megfelelő. De ha mégis marad benned némi érdeklődés a network marketing irányában, akkor javaslom, ne kövesd el azt a hibát, hogy általánosítasz. Bizton állíthatom, hogy mindegyik cég, mindegyik termék, mindegyik marketingterv más és más. A többi szakmában sem általánosítunk (legalábbis nem szerencsés szerintem). Ha elégedetlenek vagyunk egy fodrász vagy egy autószerelő munkájával, nem mondjuk ki egyértelműen, hogy: „Minden fodrász pancser!”, vagy „Minden autószerelő kókler!” Egyszerűen továbbmegyünk és megkeressük azt a szakembert, aki a megfelelő szolgáltatást nyújtja számunkra. Hiszünk benne, hogy van legalább egy olyan fodrász vagy autószerelő, aki képes egyenesre levágni a hajunk végét vagy kicserélni a hibás alkatrészt az autónkban. Informálódunk!

 Nekem „szerencsém volt”. Nem volt rossz tapasztalatom MLM cégekkel, csapatokkal, termékekkel. Én csak hittem benne, hogy nem véletlenül talált rám 3 és fél évvel ezelőtt a network marketing lehetősége és adtam egy esélyt neki. Nem láttam „tökéletesnek tűnő” online dolgozó édesanyákat a képernyő másik felén. Céljaikért, álmaikért küzdő édesanyákat láttam, akiknek a gyermekük a miért-jük volt, nem a kifogásuk. Fáradt, de csillogó szemű édesanyákat, nőket láttam, akik példát mutatva velem is elhitették, hogy képes vagyok elérni a kitűzött céljaimat kitartó,alázatos, mindennapos munkával. Egyéniségeket láttam, akik talán még nem tudták pontosan, kik is ők valójában, de meg akarták tudni és ehhez rengeteget tanultak, olvastak, informálódtak. 

csajok.jpg

 Most mondhatnád, hogy „Orsoly, neked tényleg szerencséd volt!”, de azért ez nem teljesen így van. Ismertem a leendő mentoromat és teljes bizalmat szavaztam neki. Szerintem ez a legfontosabb alappillére ennek a munkának. Ettől függetlenül utánanéztem a cégnek, akit képviselni fogok. Kíváncsi voltam rá, hiszen a csatlakozásommal vállaltam, hogy a független partnere leszek terveim szerint úgy kb. életem végéig.

 Mivel követed a bejegyzéseimet, valószínűsítem, hogy érdeklődsz a network marketing szakma felől. Így arra gondoltam, adok neked némi támogatást abban, mi az 5 LEGFONTOSABB KÉRDÉS, amit én is körbejártam, mielőtt a csatlakozás mellett döntöttem:

TERMÉK: kiknek ajánlható,van e rá rendszeresen kereslet, ár-érték arányban megfelelő e, milyen a termékpaletta

CÉG: mióta van a piacon, hány országban van jelen, van e hitele, adóssága, jelen van e a tőzsdén, mi a küldetése, hány tulajdonosa van, kik azok

KÉPZÉSI RENDSZER: van e egyáltalán, milyen formában, fizetős vagy ingyenes, online működő vagy sem, saját tempóban feldolgozható tudásanyag vagy előre megszabott időbeosztás kell hozzá

MARKETINGTERV: milyen üzleti szintek vannak, van e kötelező vásárlás havonta, van e a visszaesés az elért üzleti szintekről, milyen típusú a kompenzációs rendszere, milyen extra juttatások vannak, milyen indulási lehetőségek vannak, van e regisztrációs díj a termékvásárláson felül

CSAPAT,MENTORVONAL: mit képvisel, hogyan dolgozik, mi az értékrendje, nyújt e támogatást a mindennapokban

 

Jó döntést kívánok Neked!

 

Ölellek, Orsoly

A bejegyzés trackback címe:

https://kmorsoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9417937028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása