(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

(M)ilyen valójában az élet ONLINE NETWORKER-ként?

Nem félek!

2022. november 09. - kmorsoly

 Van az úgy, hogy megszületik valami a szívünkben. Ez megtörténhet egy váratlan esemény hatására, vagy csak úgy, egyik pillanatról a másikra, szinte a semmiből. Nem emlékszem pontosan rá, mikor döntöttem úgy, hogy másként akarok élni, de azt tudom, hogy azóta másként nézek az életemre. 

 Sokan nem értenek, furának gondolnak és nem tudják, mit kezdjenek az élethez való pozitív hozzáállásommal. Megnyugtatom őket, nem is kell vele mit kezdeniük. Elég, ha elfogadják a világnézetemet.

 NEM FÉLEK! Nem hagyom, hogy számomra idegen, ismeretlen emberek mondják meg, hogy most félnem és szoronganom kell, mert épp nehéz helyzet zajlik a világban.

 NEM FÉLEK! Tudom, hogy képes vagyok és leszek alkalmazkodni bármihez, ami történik körülöttem, mert ehhez már most megvan bennem minden és körbevesznek azok, akik szeretnek és akiket szeretek! És együtt bármire képesek vagyunk!

 Nehéz e így gondolkodnom? Van, hogy nagyon nehéz! Mert amikor minden irányból félelmet és szorongást keltenek bennem, akkor nehéz meggyőznöm magamat, hogy minden rendben van! Irdatlan nagy odafigyelést, önfegyelmet és tudatosságot igényel az, hogy megőrizzem a nyugalmamat és a belső békémet. (Amit amúgy sem mindig könnyű megtalálnom.) Ráadásul édesanya vagyok. Felelősséget vállaltam egy gyermekért, a jelenéért, a jövője biztonságáért és amikor döntést kell hozni szülőként úgy, hogy fogalmam sincs, mivel teszek jót neki, az brutálisan nehéz tud lenni!307883299_3263635710576086_8098776410164305314_n.jpg

 Talán felmerül benned a kérdés: „Értem én, hogy pozitív világszemlélet és gondolkodásmód, de attól még nagyon éles helyzet van a világban!!! Ami bizony hat a mindennapi életünkre!”

 Igazad van, az én életemre, a mi életünkre is hatással van. De van egy taktikám, amit a munkám során a mentoromtól tanultam és most megosztok veled is, hátha segítséget és támaszt nyújthat neked is a mindennapokban:

  1. Felteszem a kérdést magamnak: Tudok rajta változtatni, vagy sem? Ha nem tudok, akkor semmi értelme sincs szorongásban élnem miatta, inkább alkalmazkodom. Ha viszont olyan helyzet áll elő, amire van ráhatásom és tudok rajta változtatni,akkor halogatás nélkül megteszem.
  2. Arra fókuszálok, amire érdemes. Amennyire lehetséges, kizárom a félelmet, a pánikot keltő híreket az életemből, nem nézek tévét és rádiót sem hallgatok.
  3. Minden helyzetben törekszem a megoldásra és figyelek a reakcióimra. Nem megyek bele olyan kommunikációba, ami nem visz előrébb.
  4. Senkinek sem engedem meg, hogy rámerőszakolja az ő saját félelmeit, gondolatait. Meghagyom őket neki szeretettel.
  5. Folyamatosan fejlesztem magam és figyelek a testi-lelki egészségemre mozgással, sok friss levegővel és egészséges táplálkozással.

 Mindezek ellenére előfordul, hogy én is elgyengülök. Hirtelen bizonytalanság lesz úrrá rajtam és olyan elveszettnek érzem magam. Így kénytelen voltam erre is alkalmazni egy taktikát, hogy tudjak mihez nyúlni. Erről bővebben olvashatsz  A picsogás művészete című IG posztomban, amit a napokban fogok veletek megosztani.

Ölellek, Orsoly

A bejegyzés trackback címe:

https://kmorsoly.blog.hu/api/trackback/id/tr1717974524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása